Stortingskandidat

Even Eriksen

Hei! Even Eriksen fra Trysil her. Husbygger, jurist og politiker på si. Stortingskandidat og kommunestyre- og fylkestingsrepresentant for Arbeiderpartiet.

Even Eriksen

Bli bedre kjent med Even Eriksen:

Jeg stiller til valg for Arbeiderpartiet fordi dagens høyreregjering har tatt Norge i feil retning de siste åtte årene. Pensjonister, studenter og vanlige folk har fått mindre å rutte med, mens landets rikeste har blitt endra rikere.

Arbeiderpartiet har en politikk som tenker helhet, der verdier som rettferdighet, frihet og solidaritet er viktige bærebjelker. Det viktigste i folks hverdag bør også være det viktigste i politikken, sier Jonas Gahr Støre. Helt enig. Våre toppkandidater i Hedmark er folkelige og dyktige politikere som kjem til å gjøre en god jobb på Stortinget. Jeg heier derfor på Anette, Nils Kristen og Lise.

Hvis Arbeiderpartiet gjør et godt valg, vil jeg også få muligheten til å møte på Stortinget. Da kjem jeg til å være en tydelig stemme for distrikter og ungdom. Vi trenger en Ap-ledet regjering som ser mulighetene og tør å satse på fylket vårt. Vi trenger flere arbeidsplasser.

Er du enig med meg, bør du stemme på Arbeiderpartiet 13. september. Godt valg!