Valgmøte på Otta med Jonas Gahr Støre og Arbeiderpartiets ordførerkandidater

Åpent valgmøte for alle interesserte. Møt Arbeiderpartiets leder Jonas Gahr Støre og mange av Aps ordførerkandidater.

29. aug, kl. 19:30 — 21:00, Ola Dahlsgate 7, 2670 Otta
Jonas Gahr Støre kommer til Otta

KOMMER TIL OTTA: Jonas Gahr Støre kommer til Otta 29. august, og du kan møte både ham og flere av Arbeiderpartiets ordførerkandidater fra regionen når Arbeiderpartiet inviterer til åpent valgmøte!

Arbeiderpartiet inviterer til valgmøte på Thon Hotell Otta torsdag 29. august. Hit kommer Arbeiderpartiets leder Jonas Gahr Støre sammen med de fleste av Arbeiderpartiets ordførerkandidater i regionen.Jonas vil snakke om Arbeiderpartiets politikk for forsterket eldreomsorg, skole og oppvekst, helse, arbeid, distrikt og miljø. Og noen av Arbeiderpartiets kandidater vil snakke om det de brenner for:* Dag Erik Pryhn, ordførerkandidat Sel* Live Langøygard, ordførerkandidat Vågå* Even Aleksander Hagen, fylkesordførerkandidat Innlandet* Gry Sletta, ordførerkandidat LesjaValgmøtet ledes av Rune Støstad, ordfører i Nord-Fron og nestleder i Innlandet Arbeiderparti.Vi starter klokka 19.30, og tar sikte på å være ferdige klokka 21.00.Møtet er åpent for alle interesserte, og det er selvsagt gratis adgang. Velkommen!

Klikk deg gjerne videre her til valgmøtets Facebookside for å si fra der at du kommer!