Valgkampåpning lørdag 3. august

Lørdag 3. august starter vi valgkampen flere steder i Innlandet, og Ap-leder Jonas Gahr Støre kommer på besøk for å starte opp sammen med oss. Se hvor og når her!

Valgkampåpning med Jonas Gahr Støre

JONAS KOMMER: Jonas Gahr Støre kommer til Innlandet for å starte valgkampen sammen med oss. Foto: Arbeiderpartiet

Lørdag 3. august arrangerer Arbeiderpartiet regional valgkampåpning tre steder i Innlandet. Alle arrangementene er utendørs og plassert i bykjerner, er gratis og åpne for alle som vil delta.

Her finner du programmet for de ulike arrangementene, som finner sted i henholdsvis Gjøvik, Hamar og Elverum.

Gjøvik - start kl 11, Falkehjørnet i Storgata

Arrangører er Innlandet Ap, Gjøvik Ap, Vestre Toten Ap, Østre Toten Ap, Nordre Land Ap og Søndre Land Ap.

Jonas Gahr Støre taler ca kl 11.15.

Det blir b.l.a grilling, vaffelsteking og sang fremført av Marianne Steinsrud, listekandidat Gjøvik AP. Jonas Gahr Støre kommer også på besøk, og han vil holde innlegg om valgkampen. Ordførerkandidat Even Solhaug (Gjøvik Ap) og fylkestingskandidat Anne-Marte Kolbjørnshus vil holde appeller.Vel møtt til arrangement- her vil det være god mat, musikk og muligheten til å snakke om valgkamp, treffe kandidater og vite mer om programmene vi går til valg på i Gjøvik-regionen

14.00 Arrangementet er ferdig

Gå til Facebook-siden for arrangementet i Gjøvik ved å klikke her!

Hamar - start kl 12, Strandgateparken

Arrangører er Innlandet Ap, Hamar Ap, Ringsaker Ap, Løten Ap og Stange Ap

Også her er det grilling, roser og politikk. I tillegg spiller og underholder Bernt Torp og Tord Skancke.

Jonas Gahr Støre taler ca kl 13.00.

Også appeller ved Aud Riseng (ordførerkandidat Hamar), Anita Ihle Steen (ordførerkandidat Ringsaker og leder Innlandet Ap), Even Aleksander Hagen (fylkesordførerkandidat) og Anne Karin Torp Adolfsen (varaordførerkandidat Løten).

Arrangementet avsluttes ca kl 14.

Gå til Facebook-siden for arrangementet i Hamar ved å klikke her!

Elverum - start kl 14, parken utenfor Gråberg ved Elverum Torg

Arrangører er Innlandet Ap, Elverum Ap, Trysil Ap, Åmot Ap, Engerdal Ap, Stor-Elvdal Ap, Våler Ap, Åsnes Ap og Grue Ap.

Jonas Gahr Støre taler ca kl 14.30.

Erik Lukashaugen synger og underholder. Politiske appeller ved bl.a. Lillian Skjærvik (ordførerkandidat Elverum), Terje Hoffstad (ordførerkandidat Åsnes), Rune Grenberg (ordførerkandidat Grue), Frank Bjørneseth (ordførerkandidat Åsnes) og muligens noen flere. Grillmat serveres.

Arrangementet avsluttes ca kl 16.

Gå til Facebook-siden for arrangementet i Elverum ved å klikke her!